جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷
دوشنبه 02 شهريور 1394
کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی»
کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» نوشته لیزا اسپیلر و جف برگنر و ترجمه رسول بابایی روز جمعه، 6 شهریور رونمایی می­ شود.
کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی»

هنرنامه؛ مراسم رونمایی از کتاب با حضور دکتر رسول بابایی (مترجم کتاب و کارشناس برند سیاسی)، پرویز امینی (تحلیلگر مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه)، شهاب طباطبایی (تحلیلگر و فعال سیاسی) در موسسه ایده برگزار می­ شود.

در این مراسم مترجم کتاب و میهمانان پاسخگوی پرسش های خبرنگاران و حاضران درباره  وضعیت برندهای سیاسی داخلی و برندسازی سیاسی و عملکرد برندهای سیاسی در ایران خواهند بود.

کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» از جمله آثاری است که به خوبی بازتاب دهنده آخرین تجارب موفق عملی در زمینه برندسازی سیاسی است و نشان می‌دهد چگونه یک فعال سیاسی در کارزار انتخاباتی قادر به برندسازی از خود و یا به دست آوردن سهم بیشتری از بازار رای‌دهندگان خواهد بود.

در مقدمه کتاب آمده است: «باراک اوباما شخصی کاملا گمنام بود. در حوزه سازماندهی اجتماعی فعالیت می‌کرد و سپس به عضویت مجلس سنا درآمد؛ اما او چگونه توانست با تجربه‌ای بسیار اندک، با دیدگاه‌های به شدت لیبرال و وابستگی‌های شخصی سوال‌ برانگیز، به عنوان چهل و چهارمین رئیس‌جمهوری ایالت متحده برگزیده شود؟» این کتاب در 6 فصل تلاش دارد تا به این سوال پاسخ دهد.

«برندسازی نامزد انتخاباتی» اگرچه با نگاه به فرایند برندسازی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نوشته شده اما از قوانین و قواعد و ضرورت‌ هایی می‌گوید که در بستر هر نظام فرهنگی ارزشی و هر بازار سیاسی و انتخاباتی می‌توانند به مثابه کلیدهای طلایی دستیابی به موفقیت برای کاندیداها مطرح باشند. این‌که چگونه برند یک کاندیدا خلق می‌شود و آموزه‌های بازاریابی سیاسی مدرن می‌تواند مسیر لازم برای خلق یک موفقیت بزرگ را هموار کند.

حضور روزنامه نگاران، دانش آموختگان علوم سیاسی و عموم علاقه مندان به مباحث سیاسی در این مراسم آزاد است.

جمعه 6 شهریور ساعت 17:00

نشانی: خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم، شماره 26 موسسه ایده



برند سازی     انتشارات ایده     مدرسه ایده                                

مطالب دیگر این گروه
مرمت دیوار کتابخانه ملی به پایان رسید مجله دیجیتال پان آرت مراسم رونمایی از کتاب با بزرگان بازاریابی ایران برگزار شد 3 عنوان کتاب جدید از انتشارات ایده روانه بازار شد کتاب «با بزرگان بازاریابی» از انتشارات ایده روانه بازار شد رونمایی از آلبوم «اولین»‎ آیین رونمایی از کتاب کبریت «ایده» با ۱۰ کتاب تازه در نمایشگاه کتاب تهران کتاب «ده کاریکاتوریست» با حضور کامبیز درم بخش رونمایی شد رونمایی از کتاب 10 کاریکاتوریست
مطالب مرتبط
آغاز ثبت نام ترم پاییزه در مدرسه هنری ایده مراسم رونمایی از کتاب با بزرگان بازاریابی ایران برگزار شد میزبانی گالری ایده از نمایشگاه نقاشی مرجان سمیع 3 عنوان کتاب جدید از انتشارات ایده روانه بازار شد دریچه‌ای به تاریخ گرافیک ایران با آرش تنهایی و فرشید پارسی کیا کتاب «با بزرگان بازاریابی» از انتشارات ایده روانه بازار شد میزبانی گالری ایده از نمایشگاه نقاشی ترنج نمایشگاه گروهی نقاشی ماهور در گالری ایده نمایشگاه پوستر، کاتالوگ و بروشور در گالری ایده «ایده» با ۱۰ کتاب تازه در نمایشگاه کتاب تهران